Ik zweer bij de Heer der Werelden dat de strijd van de strijdwagens van Gideon in Gaza “het wonder” een nederlaag zal zijn voor Israël met Allah's toestemming (de Heer der Werelden)
O Benjamin Netanyahu, geef je over en lever je wapens in, zodat de wereld hier getuige van is, op bevel van de Heer der Werelden. De soldaten van God “Hamas” zijn zegevierend, zelfs als alle legers van de wereld zich zouden verzamelen om hen uit te schakelen, zouden zij niet in staat zijn om met God en zijn kalief over hen te zegevieren.
God alleen is genoeg, en ik weet van God wat jullie niet weten, dus dit is een verovering van God in het gezegende land Palestina, en de planeet van Saqr is nog erger, en jullie zullen weten of God werkelijk de Imam Mahdi Nasser Muhammad Yamani heeft gezonden om zijn belofte uit te dagen en te vervullen, aan hen die te arrogant zijn om te luisteren (naar de roep van de waarheid van hun Heer) of dat de imam een leugenaar is. Heer oordeel tussen ons en toon hen de waarheid, want U bent de Heer, de meest barmhartige en de meest hulpvaardige boven wat zij beschrijven.
In de naam van Allah, de Ene Almachtige, Hij schept wat Hij wil, Hij kiest Zijn universele kalief, zij (anderen) kiezen niet, de Almachtige is boven alles.
Eenentwintig jaar zijn verstreken sinds de Universele Mahdi Oproep, en ik zeg: “O Allah, het is voor U niet onmogelijk om Uw kalief in één nacht aan de wereld te openbaren; allen die hoogmoedig zijn tegenover de oproep van de waarheid van hun Heer, O Allah, ik getuig dat zij mij niet verloochenen, maar de onderdrukkers van de openbaringen van Allah, verloochenen de duidelijke verzen.”
Ik riep de moslims en de wereld slechts op tot datgene waartoe alle boodschappers van Allah van de djinn en de mensen hen opriepen; Een woord van gelijkheid onder de volkeren dat er GEEN God is dan Allah alleen, zonder deelgenoten, en jullie zullen geen uitdager vinden zonder Hem, noch in dit leven noch in het hiernamaals, maar helaas gaven zij geen gehoor aan de oproep van de Kalief van Allah, al-Mahdi Nasser Muhammad al-Yamani, zelfs de moslims, weigerden de leer van de voorspraak van de profeten en rechtschapen heiligen voor hun Heer op de dag dat de mensen opstaan tot de Heer der Werelden, en weigerden het te accepteren. Toen ik met de moslims en de wereld redetwistte met de duidelijke verzen (de Moeder van het Boek), wendden zij zich af alsof zij deze niet gehoord hadden en zeiden: “Mohammed is veeleer de boodschapper van God, onze bemiddelaar op de Dag des Oordeels, wanneer de mensen zullen opstaan tot de Heer der Werelden.”
Hoewel Mohammed, de Boodschapper van Allah, hen waarschuwde voor de leer van de voorspraak van mensen, op de dag dat mensen zullen opstaan tot de Heer der Werelden, en hoewel zij geloven in de grote Koran, was hun argument dat zij geen onderscheid konden maken tussen de duidelijke verzen (de Moeder van het Boek) en de gelijksoortige verzen, Dus volgen zij wat gelijksoortig is aan de Koran om de hadiths van opruiing te bewijzen die in tegenspraak zijn met de duidelijke verzen (de Moeder van het Boek in de grote Koran)! Vreest Allah, o mensen van verstand, of jullie geleerden of ongeletterden zijn, is het redelijk dat jullie de zaak in de uitspraak van de Koran niet konden begrijpen in de uitspraak van Allah,
{فَلَا تَدْعُوا۟ مَعَ ٱللَّهِ أَحَدًا}
[Surat al-Jinn:18]?
Wordt dit vers niet categorisch ondersteund door de absolute ontkenning: “Waar jullie ook zijn in dit leven of het volgende, roep bij Allah niemand aan, noch de profeten, noch de rechtschapenen, noch de heiligen, noch enig wezen, levend of levenloos, roep bij Allah niemand aan”? Weten jullie niet dat jullie net als de afgodendienaren zijn in de leer van de voorspraak?
De Almachtige God heeft gezegd:
{وَيَعْبُدُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ مَا لَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَٰٓؤُلَآءِ شُفَعَٰٓؤُنَا عِندَ ٱللَّهِ ۚ قُلْ أَتُنَبِّـُٔونَ ٱللَّهَ بِمَا لَا يَعْلَمُ فِى ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَلَا فِى ٱلْأَرْضِ ۚ سُبْحَٰنَهُۥ وَتَعَٰلَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ ﴿١٨﴾ وَمَا كَانَ ٱلنَّاسُ إِلَّآ أُمَّةً وَٰحِدَةً فَٱخْتَلَفُوا۟ ۚ وَلَوْلَا كَلِمَةٌ سَبَقَتْ مِن رَّبِّكَ لَقُضِىَ بَيْنَهُمْ فِيمَا فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿١٩﴾ وَيَقُولُونَ لَوْلَآ أُنزِلَ عَلَيْهِ ءَايَةٌ مِّن رَّبِّهِۦ ۖ فَقُلْ إِنَّمَا ٱلْغَيْبُ لِلَّهِ فَٱنتَظِرُوٓا۟ إِنِّى مَعَكُم مِّنَ ٱلْمُنتَظِرِينَ ﴿٢٠﴾} صدق الله العظيم [سُورَةُ يُونُسَ].
(Surat Younis18-20)
Moslims en alle mensen, laat mij jullie informeren over waar alle boodschappers van Allah de mensen voor waarschuwden:
{وَأَنذِرْ بِهِ ٱلَّذِينَ يَخَافُونَ أَن يُحْشَرُوٓا۟ إِلَىٰ رَبِّهِمْ ۙ لَيْسَ لَهُم مِّن دُونِهِۦ وَلِىٌّ وَلَا شَفِيعٌ لَّعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ ﴿٥١﴾}
(THE CATTLE / AL ANAAM : 51)
Ken je de categorische woorden van ontkenning niet? Het woord “niet” is een van de categorische woorden van ontkenning, dat geen facetten heeft, maar even duidelijk als innerlijk is.
Is het mogelijk dat jullie het gezegde van Allah niet hebben begrepen?
{وَأَنذِرْ بِهِ ٱلَّذِينَ يَخَافُونَ أَن يُحْشَرُوٓا۟ إِلَىٰ رَبِّهِمْ ۙ لَيْسَ لَهُم مِّن دُونِهِۦ وَلِىٌّ وَلَا شَفِيعٌ لَّعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ ﴿٥١﴾}
(THE CATTLE / AL ANAAM : 51)
Glorie zij God! Als de verzen van de Umm al-Kitab, waarvan de interpretatie alleen bekend is bij Allah en degenen die goed thuis zijn in de kennis, dan zou het een argument zijn voor jou tegen Allah; Glorie zij Allah, Hij heeft het ultieme argument, Hij heeft de roep van de waarheid alleen, met geen partner in dit leven of in het Hiernamaals, en ook van de verzen van de Umm al-Kitab, zegt Allah:
{ٱللَّهُ ٱلَّذِى خَلَقَ ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا فِى سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ ٱسْتَوَىٰ عَلَى ٱلْعَرْشِ ۖ مَا لَكُم مِّن دُونِهِۦ مِن وَلِىٍّ وَلَا شَفِيعٍ ۚ أَفَلَا تَتَذَكَّرُونَ ﴿٤﴾}
[Surah al-Sajdah:4].
Waarom hullen jullie je geloof in de duisternis van het veelgodendom vanwege de leer van de voorspraak van de profeten, de heiligen en de martelaren op de dag waarop de mensen tot de Heer der Werelden zullen opstaan? Of willen jullie dat de Kalief van God, Imam al-Mahdi Nasser Muhammad al-Yamani, tot jullie komt met een uitleg van de duidelijke Verzen van het Boek, die de moeder van het Boek zijn? Glorie zij God dat de duidelijke verzen van de Moeder van het Boek een andere interpretatie hebben dan wat ze lijken te zijn; Glorie zij God Almachtig! Het feit dat de duidelijke Verzen van het Boek geen enkele uitleg of interpretatie accepteren vanwege hun extreme helderheid; begrijpen jullie het niet, O mensen die beweren te geloven in de grote Koran en vervolgens geloven in de voorspraak van profeten, heiligen en rechtschapen mensen?
Hoewel zij de duidelijke Verzen van het Boek kennen die de voorspraak ontkennen van profeten, heiligen, waarachtigen, martelaren en alle rechtschapenen op de dag dat mensen opstaan tot de Heer der Werelden.
Ik heb jullie eraan herinnerd, ik heb jullie gewaarschuwd en ik heb jullie gewaarschuwd in vele verklaringen in de loop van eenentwintig jaar, argumenterend met duidelijke verzen in de loop van eenentwintig jaar, maar de moslims weigerden om bij degenen te zijn die niet in Allah geloven, behalve terwijl zij polytheïsten zijn met de leer van de voorspraak van de profeten en heiligen,
en Allah Almachtig zei
{وَمَا يُؤْمِنُ أَكْثَرُهُم بِاللَّهِ إِلَّا وَهُم مُّشْرِكُونَ ﴿١٠٦﴾ أَفَأَمِنُوٓا۟ أَن تَأْتِيَهُمْ غَٰشِيَةٌ مِّنْ عَذَابِ ٱللَّهِ أَوْ تَأْتِيَهُمُ ٱلسَّاعَةُ بَغْتَةً وَهُمْ لَا يَشْعُرُونَ ﴿١٠٧﴾ قُلْ هَٰذِهِۦ سَبِيلِىٓ أَدْعُوٓا۟ إِلَى ٱللَّهِ ۚ عَلَىٰ بَصِيرَةٍ أَنَا۠ وَمَنِ ٱتَّبَعَنِى ۖ وَسُبْحَٰنَ ٱللَّهِ وَمَآ أَنَا۠ مِنَ ٱلْمُشْرِكِينَ ﴿١٠٨﴾}
[Surah Yusuf 106-108].
Of begrijpen jullie alleen de taal van de kwelling? Ik hoopte dat Allah haar toestemming zou geven om te ademen, te razen en uit te ademen, zodat jullie zonder Allah geen beschermer of medestander voor jullie zullen vinden en met zekerheid zullen weten dat de planeet Saqr een teken van Allah is om Zijn verwachte kalief (Imam al-Mahdi Nasser Muhammad al-Yamani) te tonen.
Ik zweer bij Allah, de Heer van de hemelen en de aarde en wat er tussen beide is en de Heer van de Grote Troon, dat ik Imam al-Mahdi ben, de Kalief van Allah over de twee werelden (Nasser Muhammad al-Yamani). Ik heb geen medelijden met de moslims en de werelden om bij hen te zweren nadat ik het argument tegen hen allemaal heb vastgesteld met het gezag van de grote wetenschap van de Koran, en wat betreft de corrupte en ontmenselijkte mensen op aarde zoals de bezitters van de grootste corruptie in de menselijke geschiedenis (Trump en Binyamin) en hun gevolmachtigden in de wereld, vijanden van de kwaliteiten van menselijke barmhartigheid allemaal:
{خُلِقَ ٱلْإِنسَٰنُ مِنْ عَجَلٍ ۚ سَأُو۟رِيكُمْ ءَايَٰتِى فَلَا تَسْتَعْجِلُونِ ﴿٣٧﴾ وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا ٱلْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَٰدِقِينَ ﴿٣٨﴾ لَوْ يَعْلَمُ ٱلَّذِينَ كَفَرُوا۟ حِينَ لَا يَكُفُّونَ عَن وُجُوهِهِمُ ٱلنَّارَ وَلَا عَن ظُهُورِهِمْ وَلَا هُمْ يُنصَرُونَ ﴿٣٩﴾ بَلْ تَأْتِيهِم بَغْتَةً فَتَبْهَتُهُمْ فَلَا يَسْتَطِيعُونَ رَدَّهَا وَلَا هُمْ يُنظَرُونَ ﴿٤٠﴾ وَلَقَدِ ٱسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِّن قَبْلِكَ فَحَاقَ بِٱلَّذِينَ سَخِرُوا۟ مِنْهُم مَّا كَانُوا۟ بِهِۦ يَسْتَهْزِءُونَ ﴿٤١﴾ قُلْ مَن يَكْلَؤُكُم بِٱلَّيْلِ وَٱلنَّهَارِ مِنَ ٱلرَّحْمَٰنِ ۗ بَلْ هُمْ عَن ذِكْرِ رَبِّهِم مُّعْرِضُونَ ﴿٤٢﴾ أَمْ لَهُمْ ءَالِهَةٌ تَمْنَعُهُم مِّن دُونِنَا ۚ لَا يَسْتَطِيعُونَ نَصْرَ أَنفُسِهِمْ وَلَا هُم مِّنَّا يُصْحَبُونَ ﴿٤٣﴾ بَلْ مَتَّعْنَا هَٰٓؤُلَآءِ وَءَابَآءَهُمْ حَتَّىٰ طَالَ عَلَيْهِمُ ٱلْعُمُرُ ۗ أَفَلَا يَرَوْنَ أَنَّا نَأْتِى ٱلْأَرْضَ نَنقُصُهَا مِنْ أَطْرَافِهَآ ۚ أَفَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ ﴿٤٤﴾}
[Surah al-Anbiya40-44].
Behalve voor degenen die berouw tonen, geloven, zich bekeren en berouw tonen aan Allah voordat de planeet van de kwelling (Saqr) arriveert, kan ik de belofte van Allah in de Koran niet verbergen in de woorden van Allah:
{۞ قُلْ يَٰعِبَادِىَ ٱلَّذِينَ أَسْرَفُوا۟ عَلَىٰٓ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا۟ مِن رَّحْمَةِ ٱللَّهِ ۚ إِنَّ ٱللَّهَ يَغْفِرُ ٱلذُّنُوبَ جَمِيعًا ۚ إِنَّهُۥ هُوَ ٱلْغَفُورُ ٱلرَّحِيمُ ﴿٥٣﴾ وَأَنِيبُوٓا۟ إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا۟ لَهُۥ مِن قَبْلِ أَن يَأْتِيَكُمُ ٱلْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ ﴿٥٤﴾ وَٱتَّبِعُوٓا۟ أَحْسَنَ مَآ أُنزِلَ إِلَيْكُم مِّن رَّبِّكُم مِّن قَبْلِ أَن يَأْتِيَكُمُ ٱلْعَذَابُ بَغْتَةً وَأَنتُمْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿٥٥﴾ أَن تَقُولَ نَفْسٌ يَٰحَسْرَتَىٰ عَلَىٰ مَا فَرَّطتُ فِى جَنۢبِ ٱللَّهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ ٱلسَّٰخِرِينَ ﴿٥٦﴾}
(Soera Al Zumur 53-56).
O Allah, ik heb verslag uitgebracht, O Allah, wees getuige, verontschuldigend aan U, mijn Heer, en opdat zij zullen vrezen, en als zij weigeren, zal ik zeggen: “O Heer, oordeel met de waarheid en onze Heer, de Barmhartige, is degene die ons helpt tegen wat U beschrijft.” Vrede zij met de boodschappers en lof zij Allah, de Heer der Werelden.
De Kalief van God over de wereld, Imam Mahdi
Nasser Muhammad al-Yamani.